Reclamații

Orice reclamație trebuie să fie îndreptată către Departamentul Relații Clienți, prin formularul de contactul pus la dispoziție în site la secțiunea Suport Clienți sau la numărul de telefon afișat în partea de sus a ste-ului (tarif normal în orice rețea),  apelabil din orice rețea, din țară și din străinătate (tarif normal).Ce se întâmplă după depunerea unei reclamații?

  1. Începe procesul de rezolvare:
  • înregistrați sesizarea dumneavoastră și veți primi un număr de înregistrare.
  1. Investigăm și:
  • păstrăm confidențialitatea, în conformitate cu legislația;
  • tratăm fiecare sesizare cu integritate și respect;
  • investigăm problema temeinic și obiectiv;
  • luăm la cunoștință când facem o greșeală și implementăm rapid măsurile necesare remedierii acesteia.
  1. Revenim către dumneavoastră :
  • cu răspunsul care va conține rezultatul investigației, poziția oficială a companiei, motivarea acesteia, soluția potrivită și acțiunile care urmează să fie întreprinse;
  • în situația în care, răspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.

 

Încă mai ai întrebări?

SUNAȚI PENTRU ORICE
VĂ STĂM LA DISPOZIȚIE

0773 743 562

SCRIEȚI EMAIL ȘI VĂ VOM RĂPSPUNDE

office@gqd.ro 

CONTACTAȚI-NE PE CHAT ȘI VOM COMUNICA CU DUMNEAVOASTRĂ